Reklamacje




Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@winterevent-shop.pl lub drogą pocztową na adres UL. KAZIMIERZA PUŁASKIEGO 20 85-619 BYDGOSZCZ.
Wadliwy towar należy wysłać na adres:
KAZIMIERZA PUŁASKIEGO 20 85-619 BYDGOSZCZ
W związku z wadą możesz żądać:
wymiany rzeczy na wolną od wad
usunięcia wady
lub złożyć oświadczenie o:
obniżeniu ceny
odstąpieniu od umowy - w przypadku wady istotnej
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Kontakt 523 070 888
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium