NARTY HEAD PURE JOY SLR JOY PRO WH
Cena regularna:
1 800,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
NARTY HEAD PURE JOY SLR JOY PRO WH
NARTY HEAD Pure Joy to przyciągające wzrok efektowną kolorystyką narty Pure Joy to kwintesencja stylu. Jeśli lubisz być trendy - również na stoku - jest to model stworzony dla Ciebie. Dzięki przemyślanej konstrukcji narty ułatwiają efektywną jazdę, gwarantują stałą kontrolę i przyspieszają narciarski progres. Jak sama nazwa wskazuje - jazda na tych nartach to czysta przyjemność. Model jest wyposażony w zabezpieczenie dziobów zwiększające wytrzymałość sprzętu.
Technologia GRAPHENE firmy HEAD
GRAPHENE to najcieńszy i najlżeszy materiał jaki kiedykolwiek został wynaleziony. GRAPHENE to jednocześnie najmocniejszy materiał - twardszy od diamentu i 300 raz mocniejszy od stali. Zapomnij o obawach - Twoje narty poradzą sobie bez wyjątku w każdych warunkach jakie napotkasz na swojej drodze.
Technologia ERA 3.0
ERA 3.0 - Narty z technologią ERA 3.0 S to połączenie carvingu all mountain, technologii zawodniczych oraz nowego poziomu w mechanice skrętu i możliwości narciarskich, które zrobi wrażenie na narciarzu na każdym poziomie zaawansowania.
Technologia EMC HEAD
EMC czyli Energy Management Circuit umieszczony jest z przodu i tyłu nart. Płyta piezoelektryczna umieszczona w narcie przekształca energię kinetyczną w energię elektryczną, która następnie stabilizuje narty poprzez redukcję negatywnych wibracji. Mniejsze wibracje to bardziej stabilne narty oraz lepsze trzymanie śniegu.
SPECYFIKACJA
Taliowanie: 130-73-107
Promień skrętu: 143 - 8,6 m, 148 - 9,3 m, 153 - 10,1 m, 158 - 10,9 m, 163 - 11,7 m
Stopień zaawansowania: Początkujący
Jeżeli chcesz żebyśmy wykonali montaż wiązań i regulacje (GRATIS) podaj nam w komentarzu do zamówienia:
1. Wzrost
2. Wagę
3. Wiek
4. Poziom zaawansowania jazdy
5. Rozmiar skorupy buta narciarskiego
Dane techniczne
Kolor dominujący | Biały |
Rodzaj Nart | Uniwersalna |
Poziom Zaawansowania | Początkujący |
Płeć | Kobieta |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.